TOT ZIENS WEER ( Néerlandais ) Te revoir

Mirage au dessus des nuages sage n 1
TE REVOIR

TOT ZIENS WEER

Ik benop zoek naar de geur van je gezicht,
Om te kunnen slapen 's nachts.

Geschiedenis heeft verlaten ons bericht,
Men kan nog steeds voldoen aan weer,
Ondanks de golven dat verkeerd ons,
Voor ons naar glorie.

Ik ben op zoek naar de geur van je gezicht,
Om te kunnen slapen 's nachts.

Maar mijn pijn is nog steeds te diep,
Omdat ik een gedachte, bevruchten,
Beleef onze geschiendenis,
Wanneer u mij vertellen, vaarwel.

Ik ben op zoek naar van je gezicht,
Om te kunnen slapen ' s nachts.

Hoop is niet een bron van luiheid,
Hij ontwaakt in ons de wijsheid,
Om een zwerm van gebeden,
Leven in te blazen onze oprechte liefde.

Ik ben op zoek naar de geur van je gezicht,
Om te kunnen slapen ' s nachts.

JJM










Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

PHOTOS D UN JOUR ( n 6 Devant les tours )